torsdag den 6. september 2012

Dagens opgave : Lave noget kreativt







































I går fik vi en hjemme opgave. Vi skulle lave noget kreativt og blogge
om det.

Jeg har tegnet en blå rose. Dette er også vores hjemme opgave i
tegne klassen, so I’m killing 2 birds with 1 stone,haha.




Her er de tegne materialer jeg brugte…




















Jeg ville også lave noget på sumopaint.com men den
virkede ikke da jeg brugte den.. =(



Hvordan jeg synes om dagen:
Jeg synes det var meget sjovt at tegne hjemme.
Det var meget afslappende fordi jeg arbejdede
helt alene. Jeg håber vi kommer at gøre
dette igen snart!


=)

// Maria

p.s.


Dette var min Game Plan for the day! ( aka OCD liste )

08.00-08.03 :  Tekst Caroline godmorgen og fortælle
Hvad du skal lave med dagen

08.03-08.30 : brainstorm om hvad du skal tegne

08.30-11.20 : Tegne rose.

11.20-12.00 : scan tegning og matriale, og blogge

12.00 Færdig…

Senere kl. 14.15 tekst Caroline at du er færdig. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar