mandag den 10. september 2012

Ugens opgave: blogge om skoledagen, Mandag


Hello!
I dag fik vi en opgave til denne uge.
Hver dag skal vi skrive på vores blog, om hvad vi har lavet i skolen.

I dag har vi lært lidt om hvordan man laver logos.
Vi lavede brainstorms og tegnede vores ideer til
vores logos. Fra begyndelsen vidste jeg at jeg ville have en
kamera i mit logo, fordi det synes jeg repræsenterer mig
meget godt. Jeg er bare ikke helt sikker på hvordan jeg
vil at den skal se ud. 

Vi lavede en sjov lille ”leg” hvor vi skulle tænke hvis vi
var en drikke, hvilken drikke skulle vi være. Jeg havde
ingen anelse hvilken drikke jeg skulle vælge, fordi jeg
tænkte hvordan kan en drikke reprensentere mig??
Men alligevel fandt jeg ud af hvilken drikke jeg synes
repræsenterer mig. Jeg valgte mango og vandmelon
Smoothie. Det gjorde jeg fordi drikken er meget farverig
lige som mig, vi er både sunde, og drikken er meget
tropisk (jeg elsker stranden).


 






Efter at have brainstorm i en time eller to så
prøvede jeg at lave nogle skitser på photoshop.
Dette er et af mine første valg. Fordi jeg elsker
at fotografere så vidste jeg at jeg ville integrere
noget med kamera at gøre. Så jeg tænkte at
det ville være sjovt at have filmruller med.







Dette er mine to andre ideer som jeg lavede på illustrator.
Vi har ikke lært hvordan man bruger illustrator endnu
( det gør vi i morgen) , men jeg ville bare eksperimentere.
Jeg vil gerne have en kamera på mit
Logo, men jeg ved ikke hvordan jeg vil den skal se ud endnu.






Jeg kommer tilbage imorgen med en ny blog post!

Have en god dag!

// Maria


Ingen kommentarer:

Send en kommentar