torsdag den 13. september 2012

Ugens Opgave: blogge om skoledagen, Torsdag




Hello!

I dag var det en meget kort dag i skolen. Der var ikke nogen strøm,
så vi fik lov at køre  hjem tidligere. Alle var så glade, =)

Men inden strømmen gik væk, så fik jeg lavet lidt arbejde.
Vi lavede vores CV, men mange af glemte at gemme den så
den blev slettet, =(.
Men heldigvis gemte jeg min logo.

Tegningen i kan se øverst, tegnede jeg nogle uger siden.

Jeg kan godt lide at vi har arbejdet alene i denne uge,
fordi jeg arbejder meget godt alene. Men i næste uge skal
vi være i grupper, som også er fint med mig. Jeg skal
gøre mit bedste! =)

// Maria

p.s. Jeg har elsket at skrive på min blog i denne uge.
Jeg har det meget nemmere at fortælle om
ting hvis jeg skriver i stedet for at tale.

Min blog er identificeret som en potentiel spamblog,
som er forkert fordi jeg laver intet forkert på
min blog.Men alt er fint fordi jeg har anmodet om et
gennemsyn. De siger at de vil fixe problemet inden 2 arbejde
 dage.
Sorry!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar